Heb je vragen, opmerkingen, klachten of suggesties over een product of onze website? Of wil je een retour aanmelden? Wij helpen je graag! Stel je vraag via de Live Chat onderin het scherm. Of vul het contactformulier hiernaast in, er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Je kunt ook een mailtje sturen naar [email protected]
Wil je graag persoonlijk (verzorgings)advies voor jouw situatie? De gediplomeerde en ervaren Schoonheidsspecialiste van BioSelfCare staat voor je klaar met deskundige beauty-hulp! Chat of mail jouw vraag (als je wilt kun je een foto bijvoegen van je huid) en omschrijf zo duidelijk mogelijk wat je huidwensen zijn. Welke problemen zou je graag verbeterd zien? Wat voor product(en) gebruik je nu, en wat vind je daar wel/niet fijn aan?
Deze service is geheel GRATIS en vrijblijvend, je mag zo vaak een berichtje sturen als je wilt. We denken graag met je mee :). Je kunt onze schoonheidsspecialiste Marissa rechtstreeks bereiken via de Chat of [email protected]
Bellen mag natuurlijk ook, maar vanwege werkzaamheden in de schoonheidssalon kan de specialiste telefoontjes niet altijd direct beantwoorden. Als je de voicemail inspreekt, belt ze je terug. Je kan ook een mailtje sturen met je telefoonnummer en de dag/tijd waarop je bij voorkeur gebeld wilt worden. Het telefoonnummer van BioSelfCare is 0610151060
Goed om te weten: we werken van maandag t/m vrijdag (en niet op feestdagen), dus als je in het weekend mailt, chat of belt, nemen we de maandag erna contact met je op.
Garantie: voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Klachtenprocedure: indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing, of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl), of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Bedankt voor je vertrouwen in BioSelfCare!
- Lorem ipsum